20000 ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítás!

20000 ft feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás!

YummySpecials Header logo
SKU: YSSW12

Skittles GIANTS hatalmas cukorka drazsék

690 Ft

Elfogyott

Értesítést kérek, ha újra elérhető a termék!

Termékleírás

Skittles GIANTS hatalmas cukorka drazsék – 45 g

A Skittles GIANTS az általunk már jól megszokott ízeket tartalmazza (ananász, narancs, szőlő és zöld alma) azonban azzal a csavarral, hogy ebben a termékben minden cukor drazsé háromszor akkora mint az eredetiben.

Érdekel a Skittles márka története?

A Skittles, a világ egyik legismertebb cukorkája, története az 1970-es évek elejére nyúlik vissza. Az édességet először az Egyesült Királyságban vezették be 1974-ben. Kezdetben csak Európában volt kapható, de az édesség gyorsan népszerűvé vált az élénk színeinek és az intenzív gyümölcsös ízének köszönhetően.

Az 1980-as évek elején a Skittles átlépte az Atlanti-óceánt, és megjelent az Egyesült Államok piacán is. Az amerikai közönség szinte azonnal megszerette, és a cukorka népszerűsége azóta is töretlen. 1982-ben a gyártást az Egyesült Államokban is megkezdték, hogy kielégítsék a növekvő keresletet.

A Skittles eredeti szlogenje, a “Taste the Rainbow” (Élvezd a szivárvány ízét), először 1994-ben jelent meg. Ez a szlogen hamar ikonikussá vált, és nagyban hozzájárult a márka ismertségének és népszerűségének növekedéséhez. A reklámkampányok során gyakran használták a szivárvány motívumát, ami a Skittles sokszínűségét és változatos ízeit szimbolizálja.

Az évek során a Skittles több ízvariációval és limitált kiadásokkal bővítette kínálatát. Az eredeti gyümölcsös ízek mellett megjelentek a savanyú, a trópusi és a vadbogyós változatok is, amelyek tovább növelték a márka vonzerejét.

A Skittles az évek során nemcsak egy népszerű édességgé vált, hanem a popkultúra része is lett, különösen a fiatalabb generációk körében. Számos zenei videóban, filmben és televíziós műsorban is feltűnt, tovább növelve a márka ismertségét.

Ma a Skittles a Mars, Inc. egyik vezető terméke, és világszerte több mint 65 országban kapható. A márka folyamatosan innovál, új ízekkel és kreatív marketingkampányokkal tartja fenn népszerűségét a fogyasztók körében.

Ez biztosan tetszeni fog